Stosik (późno)kwietniowy

4/15/2014 aggie_ce 9 Comments


Stosik (późno)kwietniowy, czyli czego można się spodziewać w najbliższym (i troszkę dalszym) czasie.

Ha! Zawsze chciałam TO zrobić! A mówiąc "to" mam na myśli opublikowanie własnego stosu książek ;) Cóż, pierwsze razy są zawsze najlepsze!

Od góry;
- Gildia magów - Trudi Canavan, czyli mała kieszonkowa książeczka, do której zabierałam się już milion razy, ale w tym miesiącu jej nie odpuszczę,
- W otchłani - Beth Revis, czyli na pierwszy rzut oka dość oryginalna powieść, po której wiele się spodziewam (proszę, nie zawiedź mnie!),
- Rywalki - Kiera Cass, czyli książka z przyciągającą uwagę okładką, po której dla odmiany nie spodziewam się zbyt wiele,
- Król złodziei - Cornella Funke, czyli książka, którą już zaczęłam czytać i zapowiada się wprost magicznie,
- Mroczny kochanek - J.R.Ward, czyli pierwsza część serii, na którą poluję już od jakiegoś czasu i nie mogę się doczekać, kiedy przyjdzie na nią kolej,
- Próby ognia - James Dashner, czyli kontynuacja "Więźnia labiryntu", który skradł mi serce,
- Alicja w Krainie Zombie - Gena Showalter, czyli pozycja, która została już wszędzie zrecenzowana i tym bardziej chcę wyrobić sobie własne zdanie,
- Jej wszystkie życia - Kate Atkinson, czyli moja najnowsza zdobycz, która intryguje opisem na okładce.

Mam tylko nadzieję, że żadna z tych książek nie okaże się na tyle kiepska, bym nie dała rady przeczytać jej do końca. I że uda mi się zrecenzować je wszystkie. A potem wezmę się w końcu za mój "czyściec".
No to do dzieła! ;)

You Might Also Like

9 komentarzy:

  1. Oo widzę dużo naprawdę ciekawych pozycji :D "Próby ognia" już czytałam i moim zdaniem nie rozczarujesz się :D Wszędzie teraz pisze się o "Jej wszystkie życie" i jestem ciekawa, czy faktycznie ta książka jest taka dobra

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicja w Krainie Zombi jest super, teraz czekam na drugą część. :) Ciekawa jestem, czy Tobie się spodoba. :)
    PS: Proponuję wyłączyć weryfikację obrazkową, jest denerwująca. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że dopiero zaczynasz - umieszczę Cię w linkach u siebie, podoba mi się tu. :)

      Usuń
    2. Dzięki za zwrócenie uwagi, nie pomyślałam o tym. Weryfikacja obrazkowa faktycznie jest denerwująca :) I bardzo mi miło, że się Tobie podoba ;)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe zbiory :-) Muszę się w końcu zapoznać z Trudi Canavan oraz Beth Revis. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jej wszystkich żyć, Rywalek i W otchłani :) mam nadzieję ze przypadną ci do gustu i recenzje beda pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Próby ognia" już od jakiegoś czasu czekają na mojej półce na swój czas, ale jakoś nie mam motywacji, świat "Więźnia Labiryntu" niezbyt mnie wciągnął. Za to zazdroszczę "Rywalek"! Staram się nie stawiać tej książce dużych wymagań, ale to nie umniejsza faktu, że jestem bardzo ciekawa, co w niej znajdę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik! Sama od dawna mam ogromną ochotę na "W otchłani" oraz na "Rywalki". Zazdroszczę! Życzę przyjemnego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy czytają książki Kiery Cass, może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń