TOP 7: książki na Halloween

10/29/2017 aggie_ce 4 Comments


Zbliża się właśnie najlepszy okres dla wszyskich miłośników mistyfikacji, dreszczyku emocji i atmosfery grozy. Ale nie tylko! Wydaje mi się, że każdy z nas lubi czasem odrobinę się pobać, zaciągnąć koc pod brodę, chwycić kubek z ciepłą czekoladą i zatonąć w tajemnicach kryjących się na stronicach książek. A kiedy będzie na to lepsza okazja niż jesień? I do tego Halloween?!Tak więc przedstawiam Wam moje TOP 7 książek, które wybrałam specjalnie na tą okazję. Może któraś zainteresuje Was na tyle, by dać im szansę na wspólny wieczór!

★☆★







★☆★

A idąc za ciosem - niedługo wrzucę TOP 7 filmów, na które warto rzucić okiem w Halloween.
Lubicie się bać? Często sięgacie po literaturę grozy czy wolicie raczej inne klimaty? Co będziecie czytać w Halloween?



You Might Also Like

4 komentarze:

  1. Ja standardowo sięgnę po Draculę... to będzie już 3 raz w Halloween, pomału robi się to moim małym zwyczajem ^^
    Z książek, które polecasz czytałam tylko Miasteczko Salem i Cmętarz zwieżąt haha taka ze mnie fanka Kinga. Ale bardzo zachęciła mnie Druga Szansa, chętnie bym po nią sięgnęła.
    Zaczytanego Halloween!! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dracula to świetny wybór. A King - no cóż, jedne jego książki podobają mi się bardziej, inne mniej, ale ma wyjątkowy styl, którego nie da się podrobić, więc i tak ciągnie mnie do jego twórczości :D
      Dziękuję! Miłej lektury :)

      Usuń
  2. A ja na Halloween zazwyczaj jestem mało książkowa... Lubię sobie wtedy trzasnąć jakiś horror z przyjaciółmi, ewentualnie sama, ale straszny tchórz ze mnie. Chętnie zobaczyłabym te filmowe propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawią się wkrótce Gosiu, wiec zachęcam do zaglądania. A książki z listy nadadzą się też na inne jesienne wieczory, więc nic straconego :)

      Usuń